GRAVIDCHOCK!!!

Hahaha nu rusa era hjärnceller iväg va?!! Nädå här e inga fler bebisar på gång än.. Det är en bok som jag precis har läst ut :) En bok med humor och jag tror att alla som varit gravida (eller är) kan se sig själva i den här boken.. allt man oroar sig för och allt man längtar efter... Men den slutar så knäppt!! Man vill ju veta vad dom får för en bebis och hur dom kommer till att hantera situationen... hoppas det kommer en uppföljare annars blir ja knäpp!! Grymt irriterande!

Sen jag och mina tvserier.... Ojojoj igår va det "What about Brian". Nån som följer den mer än jag? Ja iallafall så när gårdagens avsnitt va slut så kom jag på mig själv att jag satt och log med ett brett leende... Kändes verkligen som att det va någon jag kände som jag blev glad för.. Det va ett lyckligt avsnitt och jag blev varm i hela kroppen.. Sjukt men sant - mina sanna vänner är dom på tv!! Hehehe.. nä riktigt så illa är det faktiskt inte!!

Ikväll ska vi på Tatto i Ystad. Fick det av mams och paps i julklapp. Ska bli trevligt bara det inte regnar!!

Hittade förresten ett gammalt kort på hur framsidan av huset såg ut innan...

image47image48

Lite har här allt hänt!!! Hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback