Ruth Elin Carina

Ja igår va det dop för lilla snäckan hennes fullständiga namn kan ni ju läsa ovan.. Detta va värre än när vi skulle gifta oss. Både Jonas och jag va nervösa när vi närmade oss kyrkan. Men det gick som sagt kanonbra. Vår lilla älskade dotter va så snäll och enda gången hon blev lite ledsen var när prästen la henne på rygg till dopfunten...men där får han skylla sig själv ;) Hon tycker ju faktiskt inte om att hamna i liggande läge...
Och jag är evigt tacksam till att jag har en sån underbar familj som jag har. Utan dom hade den inte blivit någtot dop känns det som. Mamsen har ställt upp till 1000% (å hon har ju aktiverat papsen :)) och sen kom ju förstärkningen från Hbg i lördags och hjälpte till! Och även Tobbe har haft ett finger med i spelet....
Ja som sagt EVIGT tacksam!!

Och vilka underbara presenter gumman fick..  funderar på och sno åt mig lite själv, hehe..
Tusen tack igen till alla som kom till Elins första stora fest!!
Ni tog musten ur henne.. hon orkade inte äta sitt kvällsmål så trött hon va.. hon bara skrek sen somna hon som en stock när jag la henne i sängen. Lilla sötnos!!

Idag har vi hunnit med en promenad i det fina vädret och att diska lite.. Får väl se vad vi mer orkar med.. Så skönt och bara slappa nu!! Inga krav och inget tvång.. Enda vi har e att imorgon kl 10 ska vi va på bvc å lära oss om smakisar.. Elin är ju stor flicka nu så hon ska börja med smakportioner.. :)

Bjuder på en sockersöt tjej på promenad....

image51
image52
image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback