Tältjakt!!!

Denna underbara helg har enbart gått åt till att jaga partytält inför söndagens stundande dop... Och ja kan berätta att ALLA e på jakt efter sådant tält!! Ägnade lördagen åt att fara runt som en idiot i Ystad.. Nä inga tält, men jag hittade en massa fint till Elin.. vilket egentligen inte behövdes, men shoppaholic som jag e så kunde ja inte låta bli... Så nu har snuttan fått en dunväst oxå som hon säkert kommer till att använda flitigt.. hehe ;)

Ja åter till tältet så började jag min sköna söndag åt att ringa runt till olika butiker men nä inga tält... sen blev jag trött på att vänta så jag såg Malmö som ett säkert kort... fanns ju 3 st jysk butiker, bauhaus, hornbach, harald nyborg och en massa andra butiker som verkade lovande... hmm.. nä det enda vi hittade i Malmö va en Labanmössa till Elin (denna gången mormor som inte kunde låta bli). Ringde till Jonas trött och uppgiven och sa ring Helsingborg.. sagt och gjort.. och JA äntligen ett tält!!! Snabbt som attans in i bilen och gasen i botten till Hbg innan dom stängde butiken... Puh vi hann!!! Sen skulle detta lilla nätta tält in i vår stora mondeo... Ja 2 virriga hönor som ska försöka lasta.. tryck och stäng :)) Riktigt genomtrötta efter en hel helgs letande så åkte vi nöjda hemåt igen... Och jippi!!! 45 minuters kö på E6:an va ju precis va vi ville avsluta helgen med... så nu säger ja gonatt och på återseende!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback