2:a advent

Jaha så e vi halvvägs till jul... julgodiset är på börjat.. gjorde ischoklad och knäck igår. Knäcken åkte dock i soppåsen imorse då den inte hade stelnat. Hittar inte mitt vanliga recept (skyller på de) så det är bara till att ta nya tag.

I fredags va jag på julbord med slottet... danskt sådant - inget jag rekommenderar om ni inte gillar massa pastejer och skit! Nä det enda va fisken men den finns ju på det svenska med så... Hade dock väldigt trevligt. Eftersom jag bara hunnit med och jobba en dag så är det kul och lära känna personalen lite bättre...

Annars händer det nog inte så mycket eller jo de gör de ju därför ja inte hinner blogga men inget ja lagt på minnet... Lite bilder bjuder jag på...

image72
Hoppegungan den e kul den!! Ny sen i onsdags...

image73
2:a advent och dags för paket igen.. varje söndag fram till jul... idag en ny kjol!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback