Tillbaka på jobbet!!

Jepp idag va första dagen på jobbet igen efter sjukskrivningen. Trodde de skulle börja med att ja skulle ringa och sjuka mig... hade gym huvudvärk imorse, men som tur va släppte den och nu ligger den bara lite och gror så de va nog en hyfsad första dag på jobbet! Får inte köra bil för min chef så jag är satt på innetjänst med massa datagöra och röja upp... Skönt och ha toan nära och kunna äta när man vill :-)

Har börjat på och renovera "torkrummet" (rummet innanför tvättrummet). Det blir knallröda väggar och ett cremefärgat golv. Va på Hornbach igår och köpte klinker. Och på alla plattor står att man ska kolla så att det är samma bränning.. Detta påpekade ja för min älskade make, men det stod ju inte på DENNA plattan... Så då behövde vi ju inte titta... Hehe idag när klinkern skulle på plats så visade det sig att det va olika bränning på dom!! Haha va ja va skadeglad!!! Så nästa gång kanske han lyssnar ;-)

Ska lägga upp bild på "torkrummet" men det blir inte idag för nu ska vi på kalas hos Tobbe. Han blir gamla gubben idag :-) Skönt och kunna säga så för oavsett kommer ja alltid va yngst...

Ha en skön fredag kväll!! Och heja Anja (missar ju 2:a åket för dom har ju ingen tv på torpet...)!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej vännen!
Så skönt att det gick bra första dagen på jobb.
Själv ska jag jobba hela helgen :(
Hoppas allt är bra med er alla tre.
Vet du.... i dag satt jag och kollade på alla brev som jag fick av dig under tiden jag bodde i Oslo, ganska kul att läsa hihi... :)
Ha en skön helg!
Puss & Kram

2007-02-16 @ 20:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback