Tisdag 27/2

Japp så springer tiden iväg. Såg att de va längesen ja bloggade... Jonas sa att han skulle göra det i helgen, men det har tydligen inte gått så bra ;)
Snön ställde ju till med en hel del förra veckan. Jonas & jag stannade hemma från jobb både torsdag och fredag. Och de va skönt de för dom hade ändå inte lyckats dela ut någon post så det spela ju ingen roll!! Fick gjort en hel del i källaren.. Klara med "torkrummet" bara gardroberna som ska målas och sättas på plats sen e de klart!! Vi tog även tag i våra flyttlådor och började kolla vad vi hade i dom och guuuud med skit vi släpat med oss ner... men nu åkte det till tippen. Skönt och bli av med en massa!

I lördags va jag och mams och kolla på Grease. Jag tyckte den va bra men mamsen satt bara och reta sig på "Rizzo" ni som sett filmen vet att det är hon som är ledare för tuffa tjejgänget och ni andra vet de nu ;)))
Tror bebis också tyckte om den eller så va det de den inte gjorde.. När dom sjöng så sparkade de rejällt i magen iallafall...
Melodifestival och pizza på kvällen! Mums!! Och jag fick en klar favorit i Andreas låt tror ja... glömt bort dom andra som gått vidare men den va riktigt bra!!! Får väl se vilka som går vidare från 2:a chansen... hoppas på Uno & Irma + Jimmy...

Har jobbat nu mån och tis. Kört min lilla runda på dryga 11 mil och jag har inte haft ont i huvudet alls!!! Sååå skönt!! Och då va det ändå en djävulsk dag igår.. All post kvar sen tors och fre plus gårdagens post plus reklam och skitvägar och köra på... bara brevbärarturen tog nära 7 timmar... Då va ja inte glad! Men ja fick go övertid :)) Nåt positivt! Idag har det gått desstu bättre. Fast de e jobbigt när folk inte skottar så man kan dela ut post så tänk på de... skottar ni inte så blir det ingen post!! Så hårda e vi på det statliga postväsendet!!

Hoppas ni har det bra nu ska jag spela lite Wow... Jonas har lurat in mig i cybervärlden och det är jäkligt kul!! Tjing på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback