Då ska vi blogga...

Jaha då ska vi också ha en blogg.. Men vad ska vi skriva.. JOO!! Idag faller äntligen snön och jag som är hemma och är sjukskriven bara myser :-)

Har varit sjukskriven sedan mitten av november. Har fått jätteproblem med min migrän sen ja blev gravid. Tål ingen stress alls. Bara och åka och handla kan göra så att huvudvärken e på väg. Inget kul, men jag mår ju mycke bättre när ja e hemma så ja får vara tacksam för att jag har fått den möjligheten! Vi får väl se om jag kan återgå till jobbet efter den 15 februari, just nu tvivlar ja på de, men vem vet nästa vecka kanske allt e som det ska va igen...

Bebis sparkar och håller på.. Får den lite socker till sig så är den riktigt allert.. Mysigt, men när man ska sova så kan de studtals va lite jobbigt och värre lär det väl bli.

Nä nu ska ja och katten faktiskt ta och vara lite husliga - tänkte baka lite och städa... allt för att fördriva tiden.. Förra veckan började ja måla om i vardagshallen.. det är klart det ja kan måla nu ska de upp en ställning och sen får jonas måla resten så att inte ja trillar ner och skadar bebis.. de vill vi inte!! Kan se om ja kanske kan lägga upp nån bild på den snygga hallen snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback