Vagninköp

Ja så har helgen gått.. Lite väl intensiv men så e de ofta när vi e i Göteborg och hälsar på. Ingen skillnad denna gång alltså... Denna gången va det Petra som jag hann fika med och sen hann vi med en middag hemma hos Ullis & Magnus oxå. Jättetrevligt! Tack för god middag och Jonas väntar bara på att klå er i vårt TP oxå :)) Han ska bara köpa hem lite whisky först..

I fredags va vi iaf på snabbesök i Ullared på vägen upp. Köpte lite gulliga kläder till bebis. Lite tråkigt och köpa allt i brunt och beiget men bebis kan ju inte ligga och frysa så lite kläder behövs ju... Sen köpte vi faktiskt en vagn! 1500:- för en komivagn... Känns rimligt, så "min" emmaljunga som ja hade spanat in fick kliva till sidan... Kanske inte så konstigt när det skiljer 6000 i pris... Hehe...

Vagnen med mjuklift bredvid

Sen har ja fått ett supersnyggt munsår som täcker 50% av överläppen. Gör jävligt ont om de e någon som undrar. Barnmorskan säger att ja bara ska använda zinksalva eller tandkräm så de får ja väl göra... Nu finns de 2 saker som jag saknar: TREO och anti... Bara läkemedel, men ja lovar ja e inte beroende ;)))

Idag ska de bli fiskgratäng till middag. Hemmalagad av mig. Hehe första gången ja ska göra den själv så vi får väl se om den blir godkänd. Ni förstår här hemma e de så att inget jag gör är lika bra som min mammas enligt Jonas - trodde inte man skulle få höra det förrän barnen vuxit till sig och bara ska ha mormors ditt och datt... Men jo kära Jonas e likadan...

Ta hand om er!! Kram från oss

Kommentarer
Postat av: LottaPotta

Vad fin vagnen är! Superfin verkligen, bra köp! Den såg rejäl ut också så den kan flyga fram på grusvägarna på era promenader :)
Om Jonas gnäller på maten så säg till honom att laga sin egen, det gjorde alltid mamma ;) Men det är väl så med vissa rätter, jag har försökt göra den där kasslergrejen som du gjorde men den blir inte alls lika god när jag gör den!
Ta hand om er, kram kram

2007-01-31 @ 17:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback