Hoho sommar??

Var har sommaren tagit vägen? Ja som vill bada i poolen och bli solbränd.. hmmm.. Jaja de positiva e ju att ja vet ju att Elin inte lider av värmen iallafall..

Jonas har börjat sin semester och haha lite jobbigt e de allt å ha han hemma ;) Ja som e så vand vid att rå om mig själv bara.. Nu hade ja ju börjat vänja mig vid att Elin också fanns med i bilden av mina sköna dagar hemma. Sen helt plötsligt så dyker Jonas upp också... Fast de e rätt mysigt me får ja erkänna!! I måndags så började vi med att åka till tyskland för att fylla på vårt magra spritförråd. Elin fick inte följa med för hon har inget pass... vilket det visade sig på måndags morgon att Jonas inte heller hade :)) Men han åkte med ändå... annars hade ja ju fått åka själv, fast i mitt pass står det Hansson så de e ju inte heller rätt!! Kan med andra ord säga att familjen behöver åka till farbror polisen och skaffa pass!!!
Tisdagen så sken solen hipp hipp hurra!! Så Jonas kunde klippa vår kära häck. Blev himla bra och sen så kunde vi ju använda vårt nya trädgårdsmöblemang och dynor för första gången (alltid kul om man hinner sitta en gång i det innan det är höst och vinter igen..)

Beskitigat oljetanken idag :( Inget kul... icke godkänd.. blä!! De e så skönt att man aldrig behöver fundera på var man ska göra av alla sina pengar - de löser sig liksom av sig själv...

image38
Såhär ser möblerna ut med de nya dynorna :)

image39
Smulan lääängtar också efter sommar!!! Så blött om tassarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback