Baby boomboom...

Japp lyssnade på Magnus Ugglas låt på väg hem från jobbet igår och guuuud va ja skratta. Den e ganska slående, nånstans i början sjunger han nåt om att frugan tror att hon e så unik och att ingen annan har varit med om de hon går igenom.. typ nåt sånt.. Hehe precis så e de ju!! De finns ingen som varit med om det jag går igenom och allt e verkligen jättejobbigt... eller?? De sköna e att Jonas iallafall verkar hålla med 90% av gångerna då ja gnäller!! Och idag är huvudet på återbesök... Jajemen med dunder och brak vaknade jag imorse men grym huvudvärk, dock klarat mig från att spy denna gång ;) Jag måste va underbar och ha som anställd - Sjuk 2 dagar jobbar 2 sen sjuk igen.. japp låter som en drömanställd för mig. Faktum e att de inte e så roligt och ringa och berätta att ja kommer inte idag heller... Men att åka till jobbet med sprängande huvudvärk och inte kunna ta någon tablett är inte särskilt lysande är faktiskt mer rädd om lilla pyret än om mitt jobb.

Jonas ska byta jobb!! Han ska börja jobba lite närmare från och med i april. Han har fått ett lagledarvikariat på närmare håll vilket är jätteskönt för oss båda. För Jonas för att han kanske slipper sitta och somna bakom ratten och jobba 10 timmars dagar (med körning...dom dagar han inte jobbar över vilket typ aldrig händer.. ). Och för mig känns det tryggt att han kan komma hem på 15 - 30 minuter nu när det börjar närma sig.. Och även sen om det skulle va nåt... Tror vikariatet är på ett halvår men sen hoppas han ju på annat jobb här i krokarna!!

Nä nu ska frun ta och vila lite igen, men ta hand om er där ute!! ;-)))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback