Halsen...

Har under denna lyckliga period då jag varit gravid haft problem med näsan och halsen typ varje dag.. Massa snor på båda ställena och inatt har det nog lagrats en hel del i halsen för jag har fått ont i den vänstra delen av halsen och det hjälper inte och harkla sig som ja brukar.. hmmm.. irriterande men annars mår ja kanon dock börjar de bli lite tungt, men ja klagar inte allt för högt ;-))

Igår va ja riktigt flitig om ja får säga de själv... Handlade, bakade, fikade med mams i trädgården och sen gjorde ja riktig husmanskost... Eller ja... Jag kände mig väldigt huslig när jag stod och tillagade middagen.. Helstekt kyckling i ugn med massa färska kryddor och potatis och hemlagad sås till de!! Kände mig superduktig, men nu för tiden ska det inte så mycket till för att ja ska känna mig duktig. Orken e inte riktigt vad den brukar :-)) Hehe..

Ska lägga upp lite bilder till er så att ni ser hur det blivit i källaren och kanske nåt annat kul ska se vad ja hittar i kameran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback