Elin!

image12

Här är vår lilla Prinsessa! Söndagen den 6:e maj 2007 är den Största dagen i våra liv!!! Lilla vackra söta Elin tittade ut från Mammas mage!

Allt började runt kl. 17 på söndagen. Man stod & slet som en Hingst i trädgårdslandet, Annika vid spisen & fixade med lasagnette... Hör ett skrik....
Vattnet har gått!!
Shit... Hela garaget fullt med vatten tänkte jag... skulle fixat kranen! Har ju småläckt hela dagen...!
Ser min käresta med handuk mellan benen...
Aha! kopplar...

Okej... ring Ystad... in med de viktigaste i garaget... Svärmor tar resten... Bjärsjölagård-Ystad 20min.... rekord med ca: 10min.... Fan va folk ligger å fiskör... Rena söndagsutflykten...... Jaja, bara å köra om.... käringar....
In på BB, lungt & skönt... klara de!

Sen följer ca 5 timmar med värkar, måste ju ha fastande mage innan man börjar skära... Ner med Annika på operation.  kl.21:30. Kopplar dropp.. Stopp! Akutfall! Ut med slangar och upp med oss på rummet igen... Väntan. Värkar som jag inte är avundsjuk på... Nytt försök 23:00. ca halvtimmen senare kommer skönheten ut! sy ihop snittet & sen har vi fyra dagar av väntan innan mor är pigg nog att åka hem. Men nu, Torsdag, sitter vi äntligen här hemma.

Kan inte tänka mig ett bättre tillfälle att skriva min första blogg!
image13

Välkommen hem Elin!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Som vi har väntat... GRATTIS..
Sitter nu o har läst din första blogg o tjuter som den kärring jag e...
Jaaa hälsa Annika och krama henne jättemycke från mig.. Pussa den lilla!!!
Kan bara gratta en gång till...

2007-05-10 @ 23:23:03
Postat av: Veronica

GRATTIS
Nu sitter man här som den kärring man e o tjuter...
Krama Annika så mycke o pussa den lille från mig..
Grattis än en gång...

2007-05-10 @ 23:33:09
Postat av: Veronica

Eran blogg e knäpp mitt första inlägg försvann sen kom det tebax... jag e inte senil det va sidan som lurade mig!!!!!

2007-05-10 @ 23:34:02
Postat av: Nathalie

STROT GRATTIS!!!!
Guu vad söt hon är! Fantastiskt!
*kram kram kram till heeela familjen*

2007-05-11 @ 07:18:08
Postat av: Ida, MaPaFrid, Odalia

Grattis, vad underbar hon är!

2007-05-11 @ 08:33:46
Postat av: Linelullan (på familjeliv)

Grattis!!! Blev lite tårögd när jag läste om förlossningen! Hon är jättesöt, lilla Elin!

2007-05-11 @ 09:17:14
Postat av: Maddäh

Världens sötaste liten flicka med världens bästa pappa !
Hoppas inte att hon spyr ner din dator brorsan, du får se till att skaffa kräkskydd ;)

//Madde

Postat av: Faster

Åååååååååååååååååå vad fin hon e!!! Å så mallig har jag aldrig sett brodern min (såklart)! Jag kan knappt vänta tills på onsdag!!!!!! Stora kramar

2007-05-11 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback