Fängslad..

Vi som bor i villa och bara har canal digital parabolen har ju missat hela prison break och igår satt jag här och skulle städa undan lite i min dator.. och vips.. säsong 1 på prison break.. Jag och Elin bestämde att vi skulle kolla på ett avsnitt... Det blev 3!! OH MY GOOD!!! Så bra!! Trodde iofs inte att den skulle va kass men inte så här bra heller.. bara efter de första 2 minutrarna på avsnitt1 så va ja fast.. sen visst ögongodis e alltid gott men ojojoj!!  När Jonas kom hem på kvällen så berättade ja om min enorma upptäckt och han ville inte att jag skulle "behöva" titta på samma avsnitt igen.. men hoppla va som började rulla på skärmen... Och även 2 ggr på samma dag.. tröttna inte!! Underbar serie så om inte vi e de sista som missat denna serie så se den!! Lovar er att det är värt de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback