Makeovern har börjat...

Japp nu har jag tagit tag i mina "problem".. (inte så farligt som det låter) Va hos läkaren i måndags och han skulle skicka en remiss till hudläkaren.. Så skönt att dom verkligen tar det på allvar, men han tyckte verkligen synd om mig med finnarna och va helt förundrad över att jag kunde fått så många ärr av dom bara på dessa 5 månaderna. Så för er som tyckt att jag kvidit lite mycke.. DE E SYND OM MIG!! :)) Blir antagligen både tabletter och salva för att lyckas få bort dom.. Sen är det ju dom berömda leverfläckarna/vårtorna som oxå kommer till att tas bort vilket också ska bli gudomligt! Ja å sen har ja ju klippt av håret sen innan så snart kommer ni inte känna igen mig :)) haha!!

Lillan mår bra tror vi.. hon skriker massa men det är för att få sin vilja fram.. och detta så länge det behövs innan någon fattar...
Skulle äta gott och ha det lungt och skönt med kompisar på sjöbo gästis i lördags.. Elin skulle vara hos mormor så vi skulle kunna slappna av.. Det gick inte utan Elin fick följa med.. Tydligen så är alla människor utom mor och far elaka!! När vi kom ner till gästis så hann det väl gå 30 min ca innan snäckan satte igång!! Och det med råge! Efter 1 timme av vrålskrik så bestämde jag att vi skulle åka hem. Då stortjöt jag med.. hade sett framemot denna kvällen så länge å sen blev det bara skit!! Och efter att varit nere ett tag så va detta droppen som rann över...

I söndags när jag vaknade såg det ut som om jag klämt en 75:a, men det hade jag inte... Åkte iväg på loppis med mamsen och skulle sälja massa skit!! Jag är lika glad varje gång.. det är verkligen svinkul!! Blev av med en hel del.. våra grejor gick vi 700:- plus på och jag tror att mamsen gick 400:- plus på sina så det räknas som en bra dag!

Älskar att läsa med mina öron.. totalt lagt det till sidan efter att Elin kom, men nu har jag tagit upp det igen.. underbart när man e ute och går eller står och stryker.. Boken som gått varm i ipoden denna veckan är
Livstid av Liza Marklund. Vad som den kommer till att laddas med nu är lite oklart.. Gillade Läckbergs Isprinsessan, men sen efter det så hade jag Predikanten i lurarna, men det va ingen bra uppläsare på den så jag fick köpa pocketen istället och innan jag läst slut den vill jag inte börja på nästa i "serien"... Hört mycket om Steig Larsson så kanske blir det hans trillogi som står näst på listan.. återkommer med recention :))
Livstid kan jag varm rekommendera, men så gillar jag ju Liza som författare.. Men det fanns perioder när jag va tvungen att stänga av och fortsätta lyssna när det blev ljust ute igen... :))

Lite bilder på lillan igen.. hennes nyinköpta klänning och kalasbyxor.. så fin man kan va ;))

image66

image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback