En dag på jobbet...

Ja igår va det en dag på jobbet för mig.. hmm hade grym ångest och nervös va jag när jag körde dit men guuud va de va kul!! Va grymt impad av mig själv.. Tävlingsmänniska som man e så måste man ju testa sig själv och det är en låda men kommer till sen vänder man och man kan skymta ett hus längre bort.. det huset ska man om man e bra vara vid igen efter 1 timme och 10 minuter!! Tänkte att de går aldrig men jodå!!! 1minut innan så va jag där! Och tänk då på att jag inte kört post på över ett halvår och att det dessutom va reklam!!!! Så grym e ja ;))

Helgen som gick så var det först firande av Johanna i lördags och sen på söndagen firade mina föräldrar rubinbröllop.... Tänk 40 år som gifta!! Vi barn hade ordnat med lite överraskningar till dom.. de blev hämtade kl 10 av oss och sen körde vi en liten tur med dom som slutade på parkeringen utanför kyrkan där de gifte sig. Där öppnades champangeflaskan och efter ett tag så dök vittnena upp som dom inte haft kontakt med på flera år. Det var dagens höjdpunkt!! Sen åkte vi hem till oss och åt middag... en väldigt lyckad dag :))

I tisdags va vi på babycafé i sjöbo. Väldans trevligt det oxå. Elin va sysselsatt i 2 timmar med att kolla in alla andra bebisar.. Så jag tror att även hon tyckte att det va kul. Dax på tisdag igen får se om hon är lika snäll denna gången :)

Och idag är vi lite krassliga.. snoriga och kanske lite feber.. försökte ta tempen precis men då kräkte hon så vi tar det lite senare igen...

Bjuder på lite bilder av en kladdig Elin denna gången.. så underbra bilder!! ;))

image61

image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback