Shoppaholic...

Japp idag trillade pengarna från fk in och lagom till detta va det klädbytardag på församlingshemmet i sjöbo.. Tänk så lägligt :))) Som vanligt kan man ju inte missa en så stor händelse så in med lillan i bilen och ner till sjöbo.. skulle ju inte handla bara titta som det så fint heter.. Jaha.. första man hittar e en mössa som e lagom till nästa sommar, sen springer jag på en IdaT-pyjamas som jag har jagat JÄTTELÄNGE för ett vettigt pris.. fick den för 10:-!!! Så jäkla nöjd!! Efter den så va det en massa annat som slank med men jag är supernöjd!! Och tack vare fru M så fick vi med oss 2 labanbodys och ett par labanbyxor med.. Laban e favorit nr 2 efter Ior... (och de andra i nalle puh...) sen kommer tummen också med på ett hörn.....
Ringde till Jonas och berättade om min fynd. Han lika road som vanligt och sa att "ja det behöver hon ju verkligen.. *mutter*" Haha!! Sen berättade jag att allt sammanlagt gick på 115:- och då va det helt plötsligt andra toner.. hehe...

Efter shoppingen så åkte vi hem till Cicci och Sam och fikade.. Elin och Sam delade på babygymet och Elin gjorde allt för att flörta men Sam... han e mer intresserad av Bamse han... Söta e dom iaf.. rätt som det är så ligger dom och håller handen... GULL!!

Nä nu skriker sängen efter mig, bäst och sticka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback