Sjukstugan rapporterar...

Ja vi e inte supersjuka, men Elin och jag har varit förkylda sedan i fredags och idag kom Jonas hem och va SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dålig!! Märkligt det här med förkyldning... den tar hårdare på män än på kvinnor. Varje gång Jonas blir sjuk så får man höra de!! Det är ingen som kan undgå det tror jag.. Att män inte åker till akuten när dom börjar nysa eller hosta e för mig en gåta. Hade jag själv varit halvt döende så hade ju ja åkt bums iaf :)
Som sagt jag och Elin är inte döende utan har bara en vanlig förkydning men mannen i huset har drabbats lite hårdare ;)

I lördags så va vi på dop. Det va lille Sam som skulle få sig ett dopp i baljan och hans namn blev Sam Egon Valentin.. Åh ja älskar Valentin!! Inte som förnamn men som mellannamn... Tänk er själv en liten Sten Isak Valentin... hade inte de varit gulligt??? Jaja vi får väl se vad nästa lilla pyre får heta när det e dax för de...

Idag har vi varit på babycafé igen och de e så mysigt med alla små barn... idag va vi 27 mammor med sina små.... barnen får inte vara över 1 år så det är väldigt mysigt, man e ju på samma nivå.. trots att vissa e snart ett och vissa e nästintill nyfödda så.... min vackra skål som jag målade förra gången ska jag ta kort på och lägga in.. vilket mästerverk!! Lova och inte bli avundsjuka för min talang ;)) haha!!

Nä nu ska ja se om ja kan väcka snäckan så hon får testa på skålen och se hur den e att äta ur... säkert extra mumsig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback