What about Brian :(

Asså förra gången va det Joey och innan dess va det Vänner.. VARFÖR???!!! Dom slutar ju sända alla mina favoritprogram *Snyft* och *dubbelsnyft*!!

Min höjdpunkt på veckan har varit onsdagar kl 21 men inte nu längre.. usch va ja tycker det är sorgligt. Och dessutom så va de inget bra slut.. Dom trodde nog (eller hoppades) på att det skulle bli en 3:e säsong för det slutar med att Brian ska snacka med grannen som e kär i honom och sen får man inte veta mer.. Hmm.. Vet inte om ja lyckas somna nu men ja får väl försöka..

Ska JOBBA imorgon.. usch ångrar de bittert redan.. men Jonas hade tydligen klantat till det så ingen kan köra Harlösa så då får ju ja rycka in snäll som jag är... så imorgon hoppas ja att Elin visar de rätta takterna för sin far!!!
Å gud va gott de ska bli och komma hem från jobbet sen.. mysa med gumman kanske kolla lite på tv eller på datorn och bara vänta tills någon ropar att nu ska vi äta... För det är väl så det ska gå till??

Nä nu måste ja i säng, men jag berättar mer om vad som hänt i nästa inlägg.... ville bara berätta hur synd det är om mig att Brian läggs ner... Fast jag erkänner.. Vänner grät jag floder för!!! (på riktigt inte bara som jag skriver...) men Joey och Brian... dom har ändå inte hunnit rota sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback