Jorden snurrar...

... japp mer än vanligt för mig.. imorse vaknade jag med illamående men tog mig ändå iväg till jobbet. Efter ett tag när jag stått med dagens skörd av post så känner ja bara hur illamåendet tilltar, hur hjärtat börjar dunka och hur svetten rinner längs ryggen.. ajdå tänkte ja och gick till chefen och berättade att jag inte kunde klara av dagen... Jättekul!! Nää fy fasen - värsta dagen på hela året och ja ska gå och dra på mig nån konstig sjuka.... Har inte högt blodtryck och inga andra farliga symtom.. men illamåendet håller i sig och snurrigheten med.. Dom på VC trodde att det beror på nåt virus som ska bryta ut eller stress.. Men ja känner mig inte speciellt stressad... eller de kanske ja e... hellre de än att ja sitter sjuk på julafton.. usch!!

Så idag har det då inte hänt så mycke.. fick inte ens spy på julkorten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback