Helgen...

Lördagen startade med att jag, snuttan och mamsen satte oss i bilen och styrde riktningen mot Malmö för en "titta i affärer dag".. hehe.. :) En ny bilstol skulle bla inhandlas.. Och valet stod mellan en Brio och en Acta Graco... Och som jag berättade för Jonas när jag kom hem.. jag föll direkt för acta graco.. just för färgens skull och att den ser så mysig ut.. sen hade vi acta på babyskyddet oxå och köper man en tv som e panasonic och är nöjd med den så köper man en av samma märke nästa gång.. Så funkar ja :))
Annars blev det inte så mycket shopping.. mest och titta..
På kvällen va vi på Lunds statsteater och tittade på 500... En otroligt sevärd föreställning!! Skrattade konstant i 2h.. Suverän!!! Mycket glad för den julklappen :P

Annars hände inte så mycket... Söndagen va lugn... Jonas kved lite om förkyldning men den har nog gått över för idag har han varit ganska glad.. haha :)

JO!! Melodifestivalen... När vi kom hem i lördags natt så satte vi oss i soffan direkt och snaskade på chips och kolla på inspelningen.. Va lite besviken.. Dels trodde ja att Poodles låt skulle va lite bättre.. saknade något.. vet inte vad men kanske trodde att den skulle va lite maffigare... Kändes klen.. Men dom stod ändå som självklar 2:a efter Amy tyckte nog jag... Sen hoppades jag på Sussie.. gillade den låten så fin text.. Och som 4:a ville ja ha face-84.. Dom hade klart coolaste texten.. haha.. Ja vill ha en hönsnätsbur med alla gamla x på vinden, plocka fram dom då och då och ge dom en snäll klapp på kinden.. GRYM!!!
Christer är en riktig fjant som tror att han fortfarande är ung och snygg.. blä.. sliskgubbe!! Men måste erkänna att efter att jag idag x antal gången lyssnat igenom låtarna så är I love Europe rätt klämkäck.. men nä så fort ja ser uppträdandet så får ja rysningar.. Kan jämföra Christer med Carola... Båda ska sjunga och inte snacka..

Jaja... Lördag bjuder ju på mina favoriter och dessutom i samma låt... :) Tror inte att de kan bli annat än succe.. Älskar Lucky star... så spänningen är oliiiiiiidlig.. (Snackar om Andreas och Carola för er som inte har koll)

Nu kallar sängen.. Ha´re!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback