Sverige är underbart!

Har 2 ggr försökt ta ut pengar på svkassaservice på mitt nordeakonto... ena gången gick det inte för att jag inte hade bankboken med mig, andra gången va det först fel efternamn.. Jo men ja har gift mig försökte ja förklara.. KAN DU BEVISA DE?? Ehm.. ja du har ju min legitimation... Jaja låt gå då.. men nä.. sen va inte räntorna införda sen 99 så då kunde dom inte hjälpa mig utan.. Tyvärr du får åka till ett nordeakontor.. VA FAN!! Närmsta ligger i Ystad så idag åkte jag och snuttan till Ystad och avslutade kontot på den banken.. får allt skylla sig själva om dom inte kan ha samarbetspartners som är kundmedvetna.. Och nä svensk kassaservice är INTE de.. Förlåt vat att ja som postanställd kanske borde tycka att dom är helt ok.. men nej!! Lägg ner skiten!!

Sen nästa underbart typiskt svenska sak är butikerna.. Idag handlade jag barngröt i en butik.. åkte till nästa köpte blöjor och nästa och köpte kaffe.. på detta viset tjänade ja 100:-.. E inte Sverige fantastiskt???!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback