Babysim och snorig näsa...

I lördags var det premiär för babysim!! Vi åkte till Hörby med en "förväntan" att det skulle bli en del gråt och skrik eftersom Elin hatar att doppa öronen i badkaret... Men ack va hon ÄLSKADE det!! Och det va superskoj även för mig och Jonas som denna gången nöjde sig med att sitta på kanten och filma och ta kort.. Hade en viss disspyt innan när jag ville att han iaf kunde ta med sig badbyxorna men NEEEJJ!!! Det skulle han inte.. med en min som visade att han packade ner badbrallorna för min del så fick han med dom iaf.. men dom användes inte. Men jag lovar att på lördag så är Jonas oxå i plurret med oss andra. Han tyckte allt att det va mysigt och man blir grymt imponerad av vilken överlevnadsinstikt som finns medfött även hos oss människor... automatiskt så började benen sprattla och att flyta med puffar själv va inga problem för vår lilla tjej!! Åh va vi va stolta när vi åkte därifrån!! Endast 2 skrik på 45min... Och detta efter 2 rejälla kallsupar...

Näsan den rinner, ögonen tåras och på natten så sätter hostan in... detta är Elins fysiska läge just nu.. men hon är ändå pigg som en mört ;)
Idag har vi varit på babycafé och träffat de andra barnen.. Det är kul nu när alla är så medvetna... Dom sitter på golvet och leker och tittar på varandra och kanske drar varandra lite i håret eller som Elin... Suger lite på "svärmor" Ciccis stortå!! *asgarv!*

Lite bilder från babysimmet vet jag önskas så dom kommer här... :)))

image77
Glad skit innan lektion ett...

image78
Flyta själv...

image79
Oooohhh STARK!!!...

image80
Leksaker fanns det gott om i vattnet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback