Uppdatering..

Ja dagarna går så snabbt.. men nu kommer min lilla uppdatering efter julhelgen..

Veckan innan jul blev jag lägligt sjuk... började med nån typ av maginfluensa på helgen och sen gick det över i rejäll förkyldning!! Och inget va fixat sen innan utan allt skulle jag fixa sista veckan.. så på torsdagen så fick jag allt sätta igång och feja trots att jag inte mådde hundra. Lördagen och söndagen va kaos!! Men men de blev jul hos oss med.. om än inte som ja hade tänkt men ändå...
Lillejulafton firades borta hos mams & paps med mina syskon och deras familjer. Så mysigt... kändes som julafton så när det sen blev julafton så va man lite mätt på de hela.. haha kändes lite avtrubbat.. men de va mysigt det med. Hade julen här hemma med Jonas pappa och mina föräldrar... Tomten kom inte i år utan han hade skickat sändebud med Jonas.. men han lovade att komma och hälsa på Elin nästa år... Inte helt otippat så va Elin den som fick mest julklappar... Men jag va inte lottlös ja heller fick massa fina saker och av Jonas fick jag bla en utekväll med middag och teater.. MYS!! Så den 9 feb ska vi och kolla på
500 i Lund.. var vi ska äta har ja inte bestämt men det lutar kanske åt Stäket....

Mellandagarna flöt på som dom brukar.. Jonas jobbade och ja och lillan tog igen osss efter en jobbig jul.. på fredagen fick så äntligen jag och Jonas lite mys för oss själva innan vi drog iväg till Götet för att fira nyår... Och nu är det snart äntligen vardag igen!! Haha!!

Säger inte att jag inte älskar julen för de gör ja men denna julen har varit jävlig!! HAHA!! Oj va detta blev en klagoblogg... Men så farligt är det nog inte ändå... Längtar dock redan tills nästa jul då det ska bli lite annorlunda planering...

Lite bilder kanske inte är fel... Och jo en sak till!! Nästa lördag börjar vi på babysim!! Som vi har längtat!!

image74

image75

image76

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken underbar present! Verkar bli en superkväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback