Sommar sommar sommar!!!

För mig finns det 3 säkra vår och sommartecken!!! Träden blir gröna, man kan ha kjol/shorts utan strumpebyxor och MELLBYSTRAND!!!! Å denna underbara plats, paradiset på jorden.. (kanske överdrivet.. ) men oj va ja älskar Mellbystrand. Första gången ja besökte platsen va jag 2 veckor gammal.. sedan dess nästan varje sommar. Det va här jag och Jonas förlovade oss.. Och igår fick även Elin uppleva stället!! Underbart underbart!! Ser framemot den varmaste sommaren på 150 år med glädje bara vi får va i Mellbystand :P

Kolla och njuuuuuut!!

image129
Med kusin på lekplatsen

image130
På stranden...

image131

image132

image133

image134

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fina bilder.
Ha en bra dag :)

Postat av: mingla

Jag håller på med ett skolarbete om just bloggning. Tänkte fråga dig ifall du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara :)

2008-05-03 @ 11:49:58
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Söndagsbarn

Intresserad av en ny bloggdesign? Var med och tävla på min blogg. Under kategorin "Mina utlottningsdesigner" finns veckans tävling som går ut idag (lördag) klockan 20:00.

Ha en bra dag!

2008-05-03 @ 11:52:00
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback