Konstig känsla..

Sitter här kl 10,30 en måndag... SJÄLV!!! Ingen hemma.. mycke märkligt!! Men lillan e på dagis och Jonas har börjat jobba... bara skumt.. inte varit själv på 1,5 år och allt e så tyst!! =)) Ska nog passa på att lägga mig en stund i badet å bara slappa me min lyssnarbok...

Inskolningen går helt sagolikt bra!! I fredags tom sov Elin där utan bekymmer.. trodde ja aldrig. Dom sover utomhus i vagn och Elin som i normala fall inte riktigt kommer överens me vagnen hade somnat med detsamma... Och idag när vi kom dit så stod Oliver <3 å vänta vid grinden på henne.. HAHAHA dom e så goa!! Ätandet går det mindre bra med men det ger sig säkert de me.. Elin är en liten kladda me de i vanliga fall me.. känner inte hon för att äta då gör hon de inte å nästa dag kan hon vräka i sig.. men de e väl så barn funkar.

Jonas hade nog grym ångest imorse.. inte för att ja vaknade när han steg upp, men ja vet hur det känns och hela denna veckan kommer va jätteseg.. ojojoj.. =) Men nästa vecka e de min tur igen och då börjar riktiga familjelivet - och ja erkänner ska bli rätt skönt!!

I helgen va vi och titta på
arlövsrevyn igen för 4e året i rad tror ja de e men ack va skoj den va i år. Den bästa vi har sett iaf!! I pausen hade ja så ont i mina kinder att jag fick strecha.. de säger inte lite!!!

Ha en skön måndag för de sk aja ha...i min ensamhet =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback