Här kommer sommaren...allt får liv igen...!!!

Äntligen... nu är dom gifta och jag klarade av mitt tal.. utan att svimma, utan att gråta och utan att tappa rösten!! Grymt nöjd me mig själv.. däremot så va de tur att ja hade långklänning då benen skakade som aspelöv...

Det är inte utan att man blir en smutta stolt när man får se sina bröder så stiligt uppklädda i frack =)) Eller som Johanna kallade dom.. pingviner.. mja ok nångång efter tolv då fick dom nog heta pingviner även av mig...
Maten va god, talen många och fina, brud och brudgum så kära så kära.... Men som ALLTID så tar de så snabbt slut. Dansa e ju de som ändå e roligast.... dansa å dricka absolut päron me sprite :P... men men... e ju bara en månad kvar till nästa :P

Och nu är de verkligen fullt upp VARJE helg fram till augusti... Helt sjukt - kul, men ändå tröttsamt när man tänker på de...

Idag har vi fått fram poolen och någon har redan premiär badat trots att den inte e färdigfylld med vatten.. Gräset e klippt och trädgården är för att va oss riktigt riktigt fin!!! Vi har nog inte haft så här fint nångång.... jo på balkongen i Mölndal då kanske.. men inte i trädgården...



Sån otroligt skön bild!!!!


Jag och fina brorsdottern Josse


Lägger sällan upp kort på mig själv... de e för att dom oftast ser ut såhär...


Festens yngsta deltagare... och den sötaste... Nä Elin va sötast.. men sen Jack!! Goa unge!!


Skönheten


Bildbevis... ja klipper gräset ibland...


Elin e helt galen... vattnet va svinkallt, men hon e glad ändå... e de pool så ska man väl bada...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback