Ullared

Igår va vi i Ullared, jag och mamsen. Tänk va man kan shoppa.. hehe.. ändå tyckte ja att ja höll igen. Skulle kunna handlat massor speciellt till bebis men vi har ju faktiskt det mesta just för tillfället.. Det enda som vi saknar som faktiskt behövs med det samma nästan e bilbarnstol, men det har jag sett en som jag vill ha.. Jonas kommer som vanligt inte ihåg vilken de va...
Va inte särskilt mycke folk igår inga köer ens ut ur butiken väldigt skönt!! Enda nackdelen va att de va superjobbigt och gå där som höggravid!! Inget och rekommendera. Mina fötter dom värkte konstant så efter ett tag fick ja gå och byta skor till mina sandaler som jag som tur va va förnuftig och ta med. Blev lite bättre men idag är dom helt förstörda.. Har så ont och är så svullen att knappt sandalerna går på...

Smulan har varit hos farbror doktorn idag och fått spruta. Det är inte alls roligt om ni frågar henne. Transportburen gick bra och gå in i men när bilen börjar rulla e de inte lika kul, och när vi sen kommer fram till vetrinären och ska gå in då protesterar vi högt! Och Smulan e inte den katten som låter i vanliga fall så de va helt klart en markering på att hon kände igen sig... Det är ju trots allt bara 4 månader sen som dom kastrerade henne...

Sen har jag varit och blivit snygg i håret.. hehe.. ja klippt topparna iallafall känner mig riktigt vårfräsch.. eller ja förutom mina fötter då och att inga roliga kläder passar längre.. men de e ju så de e..
Och ut av allt detta kommer det ju snart ett underbart litet pyre! Och ska man tro på oddsen så ser det ut att bli en flicka, många som tipppar de... Men vi får väl se den som vågar satsa på pojken kan ju tjäna massa ;-))

Ha de gott i vårsolen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback