Min underbara väckarklocka

Vi har verkligen fått världens gulligaste och mest underbara barn!! Kl 20.30 får hon dagens sista mål och kl 08.30 så vaknar man av joller och sen när man vrider på huvudet så får man världens leende tillbaka :)) Tänk att vi fått ett barn som också gillar att sova länge.. helt otroligt!! Det här med att de skulle va jobbigt och va småbarnsförälder vet jag inte om ja håller med om... Däremot så är ju snäckan då vaken mycket om dagarna istället så jag får ju inte mycket gjort, bara en massa mys :)))

Auktioner och jag går verkligen inte ihop!! Djävulen i mig vaknar!! Igår så va de då ett par jättefina benetton jeans till gumman som såldes.. helt oanvända... visst ja hade ett maxbud i mitt huvud.. lägger in det och vinner inte :((
Grrrrr.. tankarna far runt i skallen.. den som lagt högsta budet ska minsann inte få dom.. visst lägger in lite extra och JA!! ja vann.. helt sjukt!!! Sen går man iväg från datorn och känner att ja där fick han/hon.. men själv har man kanske lite dåligt samvete eftersom man lovat Jonas att inte handla mer.. hmmm... Jaja nu får snuttan ett par fina jeans iallafall.. haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback