Skön kväll med Tattoo

Va rädda för regnet men det kom som tur va aldrig, istället kikade solen fram och hälsade på en kort stund. Det blev en väldigt lyckad kväll. Alltid trevligt med evenemang oavsett vad vi e på tycker jag... Funderade ett tag på att ansöka men sen kom jag på att man inte får skratta och då kom jag på att de inte va någon bra idé. Hade ju inte kunnat hålla masken en sekund om jag inte hade varit riktigt arg på Jonas (- vilket händer!!)

Snuttan fick vara hos mormor och morfar med sina kusiner och det verkar ha tagit musten ur henne. Hon va trött redan när hon vaknade imorse så nu sover hon sött igen. Vilket då innebär att jag kanske borde passa på och städa lite men istället gick jag ner och bloggade..hehe... vilken diciplin man har...

Idag kom mitt 2:a fynd hem från tradera.. ett par vantar till gumman... haha Jonas hotar med att spärra internet... men nu e det baaaaara ett par hush puppies som ja ska ropa hem också sen kanske jag e nöjd ett tag framöver.. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback