Kanelbullar..

Ja visst e man konstig, men igår kväll så blev ja sååå sugen på kanelbullar och har legat hela natten och drömt om mina bullar så det första jag fick göra imorse va och sätta deg till kanelbullar. Såååå gott!! Så nu ligger det ett reservlager i frysen om ja skulle bli sugen igen... Kan ju hända..

"Bengan" (gamla Volvon) har kommit in på blocket idag för försäljning. Får väl se om det finns någon som har en önskan om att få äga denna pärla. Har bestämt mig för att ja ska sälja bröllopsklänningen oxå nu.. finns ju ingen anledning till att den ska hänga i gardroben och "mögla"... Aldrig testat detta med att sälja saker på nätet så det är en helt ny (och fantastisk) värld som har öppnat sig... Har tex hittat spjälsängen, skötbordet och gardroben som jag vill ha i barnrummet för halva priset!! Helt sjukt men kul att de finns.. väntar dock lite med att köpa de...

Oj nu ska vi gå med Laban, men skriver mer en annan dag :-) Ha de gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback