Efter midsommar...

Jaha så va Elins första midsommar avklarad. Midsommarafton firade hon hos mormor och morfar medans mor och far va hos Johan och Marina och hade det trevligt. Jag sjöng nog lite förmycke för dagen efter så hade jag väldigt ont i halsen och idag har detta övergått i en rejäll förkyldning.
Midsommardag firade vi mig. Lite bättre väder men inte så det kunde bli trädgårdskalas tyvärr.. Men vi fick plats ändå.. Lite trångt kanske men men..

Idag har vi varit på föredrag hos en barnpsykolog.. vet inte riktigt vad hon hade fördrag om för ja lärde mig inte så mycke, men det kan ju oxå bero på att hjärnan e full med snor så inget fick plats..
På onsdag är det dax för besök hos barnläkaren. Så ja återkommer med de nya siffrorna och sen även om allt e ok, men det tror ja att de e... Har dock lite frågor till honom - plidan hon har på kinden, naveln som fortfarande vattnar sig och födelsemärket på foten som har blivit kanonrött.. men detta är säkert bara småsaker men man vill ju ändå veta. Så ja återkommer.

Så länge kan ni ju njuta av hur fina vi va på midsommarafton ja å lilla Elin :-))

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback