Magiska siffrorna..

Ja så har vi varit på läkarbesöket.. Gick på 10 minuter, stressigt värre. Men ja hann ställa mina frågor och Elin blev undersökt.. Plidan på kinden är ingen hormonplida, men han kunde inte heller säga vad det va utan det fick framtiden utvisa (tror att det kommer till att bli en leverfläck av det eller skönhetsfläck som vissa kallar de, dock inte ja som har en egen..), Märket på foten kommer att växa bort med åren och naveln satte dom nån salva i så den skulle sluta vätska sig. Naveln kunde av denna salvan bli lite svart!! Men gumman hon är frisk i övrigt och ojoj va hon vuxit! Inte konstigt att stl 50 sitter slimat på henne nu :)
Sen frågade läkaren om Elin ville ha samma husläkare som mig (dvs Björn). Och va tror ni ja svara.. JAAAAA!!! Underbara Björn. Vill ju inte riskera att hon hamnar hos puckot som ordinerar Treo till gravida!!

Och på tal om Treo... Igår åkte första treon ner i glaset och löstes upp bara för min skull!! Men... NÄÄ de va ingen sån upplevelse som ja trodde de skulle va. Men men huvudet hjälpte å de va ju de som va meningen...

Här kommer siffrorna:

Huvud: 39
Längd: 55
Vikt: 4680

Min förkyldning har nu vändt och börjat bli bättre. Hade 38 graders feber i måndags kväll och igår va ja inte heller helt hundra.. sov till kl 12 och hoppades på att få fortsätta sova men det ville inte Elin så då fick vi ju gå upp.. Sen på kvällen va det bättre fast med en grym huvudvärk. Idag e de bara snorigt och huvudvärk.. Så nu har ja fått gnälla lite oxå - SKÖNT!!

Kommentarer
Postat av: LottaPotta

Stackars mamma Annika som varit sjuk! Skönt att höra att du mår bättre iaf, jag ska ta mig ett snack med Elin och säga till henne att låta dig sova lite mer när du mår dåligt.
Vi var i Ullared igår, det var tuuusen saker jag skulle vilja köpt till underverket, men eftersom ni ska dit snart köpte jag ingenting, dumt om det blir dubletter.. Men bara så du vet så finns det MASSOR!! Även till oss vuxna flickor fanns det hur mkt fina kläder som helst, det var hemskt! Jag som inte kan välja...
Hur som helst, tack så jättemycket för senast, ska bli kul när ni kommer hit snart också! Jag ska städa så ni kan komma upp på en kaffe hos mig kanske, ni har väl inte varit här på många år? Har du nånsin varit hos mig förresten? På tiden nu iaf. Ha det gott så länge, kram!

2007-06-28 @ 08:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback