Sjuk :((

Jaha.. så ligger man nerbäddad i sängen igen, fast denna gången pga förkyldning och feber så migränen håller sig iallafall på avstånd vilket är skönt! Va så glad i måndags att ja lyckats jobba en hel vecka, men som alltid ska man inte ta ut nån seger i förtid. Igår konstaterade jag att de nog inte va någon vidare bra idé och åka till jobbet. Men Smulan tycker iallafall att de e skönt att jag är hemma igen.. Vi myser här hemma. Hon värmer mina fötter i sängen ;)

Annars.. nja har nog inte hänt så jättemycket.. Richard med familj va hemma i fredags och firade Tobbe. Mycket trevligt!! Sen hade vi fullt upp i källaren hela helgen. Fick ordning på våra flyttlådor så sen kallade vi ner mams & paps för att dom skulle ta tag och kolla på "sina" grejor, så nu ser det likadant ut igen där nere, men  nångång ska vi väl få rätsida på det hoppas jag.

Mlodifestivalen.. ja i lördags gick det inte så bra för oss här hemma.. röstade 4 gånger och hade rätt 1 gång av dessa.. Men startfältet i Globen är faktiskt riktigt bra!! Bara synd att Jimmy inte kom med dit. Man blir så glad av hans låt, känner sig som en fjortis på nytt och bara vill upp och hoppa. Men om vi ska se på startfältet som är så tror ja de e som tidningarna skriver.. Andreas eller The Ark... Skulle det komma en "överraskning" så e det väl Sebastian.. Ja jag har ingen klar favorit riktigt än.. lutar åt Andreas.. Mysig låt med en artist som inte ser helt fel ut... Jag hoppas ju på att Ola Salo kan behålla tröjan på sig denna gången.. har man inget och visa upp så ska man behålla den på!!

Nä nu ska jag ta och krypa ner i den varma goa sängen ett tag till... Och sen hoppas jag att min älskade make kommer hem med melodifestivalskivan idag.. Bebis måste ju lära sig och lyssna på riktig musik :))

Kommentarer
Postat av: Liza

Hej!!
Kul att du följer min blogg :))
Jo det ska bli så kul när "Liten" äntligen kommer, väntan är lång men jag tror den är ännu längre med ettan. Hoppas du får må bra lite snart!
Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback