Vår lilla stjärna!

Jaha tänk att man kan bli sån hönsmamma med detsamma. Inte trodde ja att de va möjligt... Men ojoj med tårar ja redan har spillt över denna lilla tös - mamsens lilla älskling. Man oroar sig för allt. Och de e ju helt normalt trots att man själv börjar undra när man varit och kollat till vaggan 5 ggr på 2 min för att se så hon fortfarande andas..

Men vi mår bra och det är inget fel på Elin, den enda som inte mår helt hundra e väl ja isåfall... men de e ju bara det att magen gör fruktansvärt ont emellanåt och när man då själv tycker att man e såååå frisk och bra så klantar man till sig på alla möjliga sätt...
Amningen har inte funkat smärtfritt den heller, och igår visade de sig att lilla snäckan får ju inte i sig mat så hon blir mätt utan hon suger bara sönder mina bröst, så nu kör vi med ersättning och hon e så nöjd!! Underbart som orolig mor och veta hon verkligen får i sig de hon behöver.

Idag är det träff med de stolta kusinerna som gäller och nu ska vi ut på premiärtur med vagnen!!

Älskar livet som mor!!

Ps. kolla in webbisarna. Elin är nu inlagd på förstasidan!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jadu det där me hönsmamma vet jag hur det är... Härom morgonen så skulle jag väcka Rasmus o han hade på nått sätt fått sänglampans sladd runt halsen... Gissa hur man reagerade då!?!?
Jag blev livrädd men det gick bra som tur e...

2007-05-12 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback