Bloggtorka...

Ja som ni säkert har märkt har jag varken haft lust, tid eller ork att blogga. Är lite ledsen för det men inte allt för mycke ;)) Hoppas att de ska bli bättre framöver, men jag lovar inget. Ni får vara glada när det dyker upp något här.. Jag är helt enkelt inne i en lätt hösttrötthet och tycker att det mesta är piss!! Men snart kommer advent och JUL!! Och då brukar Annika piggna till :) Finns det något som jag verkligen älskar så är det julen och allt va tradition heter!! Massa tomtar, stor gran, PAKET!!! Och kanske en och annan snöflinga att hoppas på :))

Jaja tills nästa gång kan ni hålla till godo med lite
fotografbilder på Elin.. vet inte hur länge de kommer ligga ute så passa på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback