Andra sticket...

Jaha... lite dött på denna bloggen må ja säga, men min tid räcker inte längre..  Jaja de e väl som för alla andra...
Nu ska ni iallafall få en liten uppdatering..

Börjar från idag och går bakåt.. ;)
Idag har vi varit på bvc och fått 2:a sprutan.. usch.. tyckte att de va hemskt och köra ner eftersom jag visste hur de blev sist, men men.. man måste ju! Men det gick över all förväntan! Lite gnäll när hon stack, men sen tystnade Elin snabbt - hittade en tygblomma man kunde äta på... och när vi kom hem så fick hon lite alvedon och sen sov hon gott.. och mor med lite ;)) Fick nya siffror med oss hem oxå:

Vikt: 7480gr
Längd: 65 cm

Helgen som gick va en trädgårdshelg.. staketet oljas, landet grävas, poolen tas in... och solen stod högt på himlen.. Sååå underbart!!! Och jag fick ett efterlängtat klipp!! Ja och det va lika bra och ta till rejällt så halva håret åkte av.. Glömt hur skönt det va med kort hår.. blir inte bara en tofs på huvudet man kan verkligen styla det lätt och enkelt på morgonen..

Förra veckan va nog rätt lugn va ja kommer ihåg.. Elin har lärt sig blåsa med munnen.. *pluä...* åsså spott överallt!! Underbart goa barn!! Speciellt när vi ska äta e de superkul.. hmm..

Nä mer händelserikt är nog inte våra liv.. eller så har ja ett jäkligt kort minne... :) Jaja nu ska jag iallafall gå och stryka lite tvätt innan det är desperate och efter det house!! Löööv it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback