Helgen som varit...

Va och bowlade med nya kontoret i fredags!! Så kul!! Tror verkligen att jag kommer trivas.. ett riktigt gott gäng med alla typer.. Att öl och cider sen bara kostade 25:- på bowlingstället gjorde ju inte saken sämre.. Väldigt lyckad kväll!!!

I lördags va det dax för avslutning på babysimmet.. Inget märkvärdigt egentligen.. Elin fick diplom för flitigt deltagande under våren =)) Och vi har skrivit upp oss för ytterligare en termin. På kvällen så bjöds vi på middag på restaurang centrumgatan.. Himla gott och trevligt.. vissa hade tydligen så trevligt att de va svårt att gå hem :P Jag och en vääääldigt trött Elin gick hem vid 21.. När kl va typ 23 så trilla resterande familjemedlem in.. =)) (Hehe då sov ja redan :P)

Söndagen va en trädgårdsdag!! Så mysigt att röja upp efter vintern. Och det va dags för grillpremiär här hemma. Elins första grillning!! Och hon verkade gilla de =)))

Usch nä.. lite bilder sen ska ja passa på och bädda ner mig lite till innan snuttan vaknar....

image113
Njuter han eller säger han faaaaan.. gissa själva =)) haha

image114
Smiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllle...

image115
Skönt å va i trädgården...

image116
Mor latjar me kameran.. några bra bilder blev de.. :P

image117

image118

image119
Grillpremiär =)) mmmm.... gott!!!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling här: natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas att du får en fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback