Oj vilken helg!!

Lördagen hyfsat lugn... julmarknad i Vollsjö sen babysim på eftermiddagen. Å lite städning på de...

Söndagen så for vi till julmarknaden på tivoli i Köpenhamn.. Så mysigt och Elin va verkligen jätteduktig!! Inget gnäll eller större protester på hela dagen.. Men sen va hon rätt sliten på kvällen när vi kom hem så det va i stort sett bums i säng. Men oj va allt e dyrt!! Den danska kronan står i 1,4.. Sjukt!!! Så så jättemycke shopping blev det inte men nåt litet slank allt me ändå...

Idag så hade ja ju min sista semesterdag av alla mina "överblivna"... Och som planerat så blev det en tripp till Nova för att handla julklappar - å trott eller ej men VI E KLARA!!! Känns nästan overkligt att va klara så tidigt men jorå de e vi... Bara Jonte kvar och kanske nåt litet till lillan men annars så... Känner dock inte alls för att jobba fulla veckor nu.. har liksom kommit in i den här sköna trallen med ledighet nu.. men men livet kallar!!
Idag har jag även fått besked av läkarna att knölen i mitt bröst är inte cancer.. Va dock smått orolig när jag idag fick ett brev från operation att ja ska dit på samtal.. men nu kan jag andas ut igen och sluta ha dödsångest - det är skönt!! Som min käre mor sa - nu behövs ingen julklapp =)) Men jooo... en ny ROSA kamera eller ett presentkort på Ikea eller Nova...de kan ja tänka mig ändå... ;)

Tjing Tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback