Lite uppdatering igen...

Jag tycker att det är dax för lite uppdatering av veckan som varit..
Söndag till onsdag så hade vi brorsbarnen/kusinerna Josse och Johanna på besök. Måndagen va vi i Höör och badade. Inget prisvärt ställe.. dom kallar de äventysbad, men jag vet inte vad som va äventyret.. Elin tyckte dock att det var toppen och hennes kusiner intog bubbelpoolen ganska snabbt.. sen hörde ja ryktas om killar.. Dålig koll för att vara faster JA VET!! Haha =))

Tisdagen så spelades det Sims och guitar hero för fulla muggar.. Elin tycker verkligen att det är toppen att ha kusinerna på besök!!

Torsdagen va jag åter hos hudläkaren för min acne.. Nä hon höll ju med om att medicinen som jag fått inte gjort den verkan som hon hoppats på så jag skulle få den en supermedicin.. kostade några tusen åt gången.. jaja högkostnad går ju in vid 1800 så mer än så lär man ju aldrig behöva betala.. men sen fick jag ett häfte med typ 7 sidor.. 5 av dessa är biverkningar.. och den går åt alla organ i kroppen inte en endaste liten del kommer undan.. så efter lite resonemang här hemma så bestämde vi att jag ska testa en dos till av den andra medicinen innan vi går på "killergrejen.." Och det va helt ok för läkaren på hudmottagningen....

Idag har Jonas (trott eller ej...) bakat tekakor!! Och dom gick att äta.. haha :) Och nu är det dax för melodifestival.. första som vi kan se i lugn och ro... ska bli mysigt.. tyvärr så sover snuttan så hon missar denna omgången med...

image90
Slappt va de här...

image91
I hajens käft...

image92
Bildbevis...

image93
Mycket fin present som Martina kom med idag.. Passar bra med nappflaskan och Tröjan... =)) HEJA HIF!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback