Torsdag 24/1

Så har det gått lite mer än en vecka sen sist och det kan väl vara dax för lite uppdatering...

Börjar med fredagen.. då va vi på
Arlövsrevyn.. fick det i julklapp av mina föräldrar. Skoj och få skratta lite!! Ibland blir man förvånad över hur dom kan få till det... Det är 3 gången vi va och såg den ( e ju olika för varje år.. ) och man går alltid därifrån med ett leende på läpparna :)

Lördagen var vi på babysim för lektion 2.. Lika skoj denna gången trots att Elin sovit dåligt på natten och var allmänt trött, men inget gnäll och denna gången så blev det ett dyk för vår lilla gumma!! Det va inget som vi tyckte va så jättekul, men vi gjorde det i slutet när man e som tröttast och dessutom totalt oförbered på vad som skulle hända. På lördag så börjar vi lektionen med ett dyk istället när hon är pigg...

I Måndags så skulle jag och Elin handla och eftersom vi skulle köpa lite blöjor så bar det av till City gross i Höör (billigast där..) Och vad händer när vi ska parkera??!! Jo jag blir på backad av en annan bil... SHIT!! Ja har aldrig "krockat" innan.. det brukar va Jonas som står för den biten... Men det va en ärlig människa som backade in i mig så det hela blev uppklarat redan på måndagen att vi slapp alla kosnader! Nu är det bara strulet med att lämna bilen på verkstaden osv men det kan jag stå ut med så länge jag slipper självrisken på sura 4000:-.
Shoppingen blev ju som den blev.. snurrig och jag skaka hela butiken igenom.. bara en sån liten sak kan totalt sätta en ur balans.. Usch!! Men vi klarade oss utan skador både jag och snutt och det är ju de som räknas ändå!!

Igår fick vi glatt besök av familjen Magnusson med semlor!! Jag hade gått och varit sugen på semlor hela dagen och efter att vi ätit och höll på att duka av så ringde Fru M och frågade om inte dom kunde komma på fika med SEMLOR!!!! Haha.. Mysig och mycket trevligt!! Å dom små är ju bara så goa!!

Imorgon bär det av på bio... Började fundera på när vi va på bio sist och vi kom fram till att det måste nog ha varit när vi såg på Pirates of the caribbean död mans kista.. och det är ju ett bra tag sen isf!! Hehe... imorgon blir det iaf Arn som vi kommer till att sponsra.. ;) Jag har inte läst böckerna så jag har ingen aning om vad jag har att vänta mig, men Jonas har läst hela serien så det är framför allt han som vill se den.. skönt och kunna skylla på honom sen om den skulle va kass...

Ha en skön helg!

image81
Hela familjen...

image82
Kolla in balansen :))...

image83
Visst e dom goa <3<3<3<3.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback