Äntligen!!

Lite positivt efter att allt e skit... Idag kom den äntligen med posten min fina fina almanacka för 2010!!! Visst e den snygg!!!



Ahhhh I LÖV IT!!! Oj va här ska planeras!

Annars så rullar ja på med en sjukskrivning till i 2 veckor (som ja inte vet om fk godkänner).. Jonas dator har pajat och vi behöver antagligen köpa ny.. Bilen behöver nya däck.. Visst e de härligt me utgifter?! Speciellt en månad som denna... Men men..

Elin har fått sin spruta idag så nu väntar vi på å se hur natten ska gå.. en kräkande mor å en skrikande dotter e möjligheten... kanske bäst å bädda till Jonas i källaren :P

Ja bitter?!?! Nänä.. sånhär e ja i normala fall... men ja har ju min almanacka å trösta mig me...

Kommentarer
Postat av: Karin

Sån kalender har jag med :)

2009-12-07 @ 23:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback