Trötta å sletna men snart e de jul!

Å vitt å fint är de ute... =) Har minst ½ meter snö utanför dörren och de kan inte bli mer julstämning än nu.. Å för er som känner mig är det kanske ingen överraskning att ja stormtrivs :P Riktig vinter å riktig sommar de e de bästa som finns!! Synd bara att de inte finns nån bra skidbacke i närheten... å nä.. oran räknas inte som de :P haha... Men men de hade väl bara lockat ännu mer å just i år kanske ja bör hålla mig borta från backen.. men ack va suget finns!! Men nästa säsong då jäklar... Elin e 3½ å de e dags å testa om hon tycker de e skoj (min åsikt då..) får väl se va maken säger om dom planerna... den lill* får vi la fixa barnvakt åt...

I fredags va vi innesnöade vilket innebar en dag fylld me mys =) Elin blev överlycklig när ja efter 1 timme hämtade henne på dagis igen när både ja å Jonas konstaterat att de va omöjligt å ta oss till jobb... Sen har helgen fortsatt med snö snö snö... Nu är de dock lungt... Ingen snö uppifrån å framför allt ingen blåst så utsikterna inför morgondagen ser lovande ut... iaf när de gäller att ta sig till jobbet.. sen gäller de att alla idioter har skottat fram sina brevlådor.. annars får dom allt skylla sig själva!!

Nä nu e de dags för mig att krama kudden brevid min underbara dotter som är minst lika galen o snö som ja =))

Lite bilder har ja att bjuda på.. fler finns i kameran.. men den orkar ja inte hämta nu...


DE HÄR ME JULKORTSFOTOGRAFERING KAN VA RÄTT TRÖTTSAMT...


LABAN VILLE INTE VA ME...


HOPPA (Å KLÄTTRA) E DE BÄSTA SOM FINNS..


VARJE ADVENTSMORGON E DE PAKET ÖPPNING I SÄNGEN =)


KOLLAR SÅ DE GÅR RÄTT TILL...


VÄRLDENS BÄSTA =))


Å TILL SIST TJOCKISEN...

VÅGAR INTE LÄGGA IN DE SVARTVITA SOM FINNS PÅ JONAS.. MEST FÖR JULFRIDENS SKULL... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback