Vilken start..

Mmmm kanske inte den mest lysande starten på veckan, men de går.. Igår började lillan på dagis på riktigt och där e de inga problem alls. hon äter bra och sover ca 1 timme (att hon inte sover mer förvånar mig... hon går dock upp 06.00...) Och alla pedagogerna (japp de e så dom ska kallas..) är helt betuttade i henne.. åh hon e så lugn och snäll å hjälpsam.. Kan inte säga emot! Hon ÄR lugn, snäll och hjälpsam!!

Men mitt huvud va inte riktigt med på noterna igår... va längesen ja hade migrän, men igår så kom den på besök igen.. Fy FAAAAN!!! Inte undra på att ja e livrädd när ja får ont i huvudet att de ska leda till migrän... klart man inte glömt hur de kändes men ja hade liksom förträngt de nånstans.. Ugha! Och sviterna sitter i än idag - inte ovanligt, men ja har iaf tagit mig till jobbet och utfört mitt uppdrag som postis.. Sen fick vi inte våra löner insatta på kontot igår... grrr.. så de har vi "strulat" med idag, men de har iaf löst sig... Men ändå.. lite panikkänsla där...

Lillan e förkyld och väldigt hostig.. dom hade tagit febern på dagis, men den va normal... så vi får väl hur de utvecklar sig... kan ju inte säga att de inte e väntat... Dagisbasilusker.. fasar för när hon släpar hem vattenkoppor eller nån annan barnsjukdom - då ja inte haft en enda.. blir mycke ompyssling för Jonas där.. :P

Nä nu ska ja passa på å mysa - lillan sover och Jonas tränar sent idag =))) Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback