Ses om en vecka sisådär....

Japp nu kopplas larmet på för nu bär det av på en liten tripp i Sverige... Imorgon kommer vi dra oss till Trädet för att hälsa på ett par filurer där, sen på tors drar vi oss ner till smultronstället Mellbystrand för att utnyttja husvagnen för oss själva å hoppas på bra väder. Är det bra väder stannar vi tills på mån och kör då upp till Norrköping och Kolmården i dagarna 4... Sen på tors är det bråttom bråttom hem för då e de ju Sjöbomarknad och middag på gästis kl 17 som vi ju inte vill missa!!! Tjiho vilka veckor!! Kul kul å mysigt värre!!

Va och fick gjort vid mina fötter redan i söndags... som en liten bonus fick jag även fingernaglarna målade...kanske inte riktigt jag.. men tårna e coola... Dock ser mina tår lite äckliga ut på bilden men å andra sidan vilka tår gör inte de?!



Have it najs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback