Åhhhhhh!!

Fortfarande ingen bebis som vill titta ut.. Har fruktansvärda nätter fulla med värkar, sammandragningar och foglossning.. Dagarna e bättre. Då kan ja tom gå å vila mitt på dagen utan att besvären gör sig påminda - så jag har vänt på dygnet lite.. Tyvärr kan ja inte göra de helt då det ju finns en dotter och ta hand om me, men så gott de går är ja numera nattmäniska.. Vilket jag är rädd för att den lill* parveln i magen oxå e.. Men de e ju ingen fara (som Elin skulle sagt..) passar ju pappa far som handen i handsken....

Förra veckan försökte ja med att storstäda och trädgårdsarbete, men inget hände.. I helgen har ja försökt ta de lungt, men inget hände.. Försökte tom skrämma ut bebis med tvspel, men nää.. så nu vet ja inte riktigt vad ja ska hitta på.. tar nog en lugn vecka med massa egentid.. Men eftersom min kära svägerska Åsa fyller år på torsdag så är det väl den dagen som har lägst odds just nu.. Vi brukar ju va rätt bra på å pricka in de där så vi inte sprider ut de förmycke..

Jonas har haft de körigt på jobb, men de e bättre.
Elin har varit sjuk förra veckan men är idag åter på dagis - med sin bebis.. Så när hon kom imorse å berättade för fröknarna att hon hade sin bebis med så började dom kolla ut efter en barnvagn :P Haha LURADE!!!

Ha en skön dag - nu e de dags för Barnmorskebesök igen... ska se om hon kanske inte kan ge den en extra puff idag =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback