Första vaccinationen :((

Fy å blä säger ja!! Ja som själv hatar sprutor va idag tvungen att köra med Elin till bvc för sin första spruta. Stackars liten... Allt gick bra med vägning å mätning vilket det brukar göra, men idag var det en annan sköterska vår ordinarie firar tydligen semester ;) Men en när sprutan skulle tas så va det inte lika kul längre. Stackaren blev helt förtvivlad och Elin som inte brukar gråta så fy säger ja.. gjorde ont på allamöjliga ställe på mig med!! Hela min mage bara knöt sig. "Stackars barn va har ja utsatt dig för"
Får se om hon blir trött och allmänt gnällig ikväll med eventuell feber.. Usch!!

Snart ska ja ner å få mina fötter snygga :) Ska bli så skönt så skönt!! Hört att man dessutom får kaffe å kaka där hehe...

Nya datorn har kommit och jag har fått en vit snygg plattskärm... sen snodde ja de nya högtalarna också tyckte att ja va värd dom!! hehe.. Jonas får ta dom slitna fuuuuula så tar ja de snygga svarta!!

Igår vann ja min första auktion på tradera.. (tack för de Cicci att du lockat in mig i de träsket :)) Ett par jättesöta skor till gumman för 13:-!! Helt otrolligt!! Får väl bara se om ja nu får dom också.. alltid misstänksam mot andra människor..

image45
Fina va?? Hoppas dom bara kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback