Ännu mera snö =)

Yes!! Mera snö mera snö... Lite iaf. Stora snöflingor seglade ner från skyn lagom tills jag skulle åka hem från jobbet.. Gud va de e vackert! Ja blir så glad och lycklig av snö.. när de inte e slask å skit för då e de bara jobbigt..

Helgen gick fort! Lördagen åkte först jag och mamsen till Nova..Skulle byta en glaskula som jag hade köpt i torsdags och när vi kom hem va den alldeles trasig.. SÅ GLAD MAN BLIR DÅ!!! NAJNAJ!! Iaf så löste sig de utan bekymmer så jag har nu en ny fin glaskula med tomtar i som bara längtar efter att få bli upphängda i nåt fönster!! Passade på att fynda ett halsband till kvällen med när vi nu ändå va iväg.. På kvällen va det ju fest med posten och ack va skoj!! Knäppgökar hela bunten!! Inte en enda människa som e normal.. hur gött e inte de?! Lyckades tom bugga några steg me Jonas utan att han blev sur.. ovanligt men sant!!

Söndagen va väääldigt stillsam och lugn.. och idag är ja åter på postanstalten... en sak att fundera på varför man förr kallade det för just så... va de en anstalt där man omhändertog dårfinkar eller vad?! hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback