Åter onsdag..

Tiden går så sjukt snabbt!! Har ja sagt de innan?? Hehe men jag hinner verkligen inte med allt som jag vill och bör göra.. Helgen som gick va vi i Götet. Hann till och med gå en sväng på stan nu när vi va där och bara mysa och vara vi.. inte ofta vi hinner med det för de e sjukt stressigt när man e där uppe och hälsar på.. alla vill ju träffa Elin så till er som vi inte kontakta denna gången heller... förlåt men er tid kommer vi LOVAR!!

Måndagen gick till att ta igen oss på... snäckan va helt färdig som vanligt efter såna utflykter... framför allt så tar nog bilresan rätt hårt på henne.. hade problem både upp och ner med att hon blev vansinnig på oss som inte fatta att nu fick det va nog...

 Igår va det babycafé igen och där va tidningen och både fotograferade och filmade... Kolla in
http://www.ystadsallehanda.se/ där kan ni läsa om babyrytmiken och även se på film därifrån.. Elin är hon i den lilarandiga klänningen och jag är då logiskt nog den som håller henne....

Efter caféet så åkte Elin till mormor för att jag skulle handla och sola.. Ringde hem när jag körde från Sjöbo för att höra om Jonas skulle ut och springa.. men då hade snäckan fått megapanik hos mormor så hon hade sett att Jonas kommit hem och körde ner och lämnade henne.. Men hon hade panik ändå.. Sen sov hon när jag kom hem. Jag gick in och duschade och hörde att hon började skrika igen.. när ja duschat färdigt så öppna Jonas dörren och visade att jag va hemma... och vips så va allt bra :)) Sen skrek hon inte mer på hela kvällen... hehe vill bara berätta att jag känner mig i dom lägena som en OTROLIGT BRA mor!! Man blir så glad och stolt.. lite värre för dom som står bredvid men dom väljer jag att i vissa lägen ignorera :))

Nä nu väntar tvätten innan snuttan vaknar igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback