Snöööö!! Tjiho!

Ja äntligen första snön ligger på marken och.. den ligger verkligen kvar! Åt frukost sen snabbt som attans på med kläderna och ut!!!! Elin va lite misstänksam till en början, men likt sin mor så tror jag att hon kommer till att älska snön... Längtar bara efter att få se Elin på ett par skidor för första gången.. men de får väl dröja nåt år till.. kanske när hon e 3-4... Efter snöturen så e de givetvis obligatoriskt men kanelbullar och varm oboy!!! Åh va de e mysigt.. Dock lite deprimerande att jag börjar jobba igen på måndag, men men that´s life...

En glad nyhet till är att Elin kom in på dagiset som ligger på våran gata!! Så nu slipper vi oroa oss för de. Den 12 januari börjar livets allvar för henne med och slutar inte förräns hon går i pension.. Rätt sorgligt när man tänker så, men de e ju faktiskt så det är!!

Nä nu ska jag köra och handla.. Idag blir det sydasiatisk mat.. Vi köper kokboken som medföljer expressen/kvällsposten varje vecka och sen på fredagen så ska det tillagas en rätt ur boken... Nu va detta ju Jonas ide egentligen, men hitintills så har det varit JÄTTEkrångliga recept så han klarar inte av dom.. Vi skulle ta varannan vecka men just nu ligger ja på 3+ och Jonas på 0... får se till våren vad slutställningen blir.. låt mig säga att jag tror att jag vinner överlägset =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback